Ezért fontos márkaszervizben javítani az autódat - Opel Interat
Ajánlatkérés Opel interat Kérje ajánlatunkat!

Ezért fontos márkaszervizben javítani az autódat

Ezért fontos márkaszervizben javítani az autódat

Bár a jelenlegi helyzetet figyelembe véve érthető, hogy miért nem szeretnéd elvinni az autódat márkaszervizbe (vagy egyáltalán bármilyen szervizbe) de mi mégis összegyűjtöttünk néhány érvet, hogy ha elromlik, akkor miért ne az „ismerős” szervizébe vidd, vagy miért ne a helyi Józsi álljon neki a javításának. Olvasd el, szókimondó cikk, egy brutálisan erős érvvel!

Vidd a Józsihoz, ő ért hozzá.

Ebben a cikkben a szokásosnál keményebben fogalmaztunk majd, mert a fenti mondatot (a Józsi név cserélhető az aktuális mester nevére) olyan sokszor hallottuk és láttuk is leírva (például különböző Facebook csoportokban, amikor elromlott valakinek a kocsija), hogy indokolt a keménységünk.

Tény, hogy Józsi mindenhol létezik.

Józsit onnan ismered meg, hogy majdnem mindig – olajos – kék overállban van, segítőkész, és éppúgy elvállalja a fűnyíród javítását, mint az autódét. Ráadásul Józsi – a szakszervizhez képest – negyedáron dolgozik. Józsinak vannak korlátai: nem mindig, és nem mindent tud megcsinálni, de becsületes, mert ha nem sikerült, akkor nem kér pénzt sem a munkájáért. Vagy felajánlja, hogy leburkolja a teraszodat, fájdalomdíjként.

Persze, ha Józsi nem tudta megjavítani az autót, akkor sincs még semmi veszve: itt van az ismerős autószerelő. Olcsóbb mint a szakszerviz, igaz, fogalmad nincs sem arról mit csináltak, sem azt mit mire cseréltek. És ez akár veszélyes is lehet, kiderül hamarosan, hogy miért, de előtte egy kis érzelgősség, ami ritka tőlünk.

 

Ezért hozd el márkaszervizbe: az érzelmi rész

Mi raktuk össze (oké, a mi gyárunk) az autódat. Valószínűleg mi vagyunk azok, akik a legjobban értünk hozzá, és – bevalljuk – egy picit érzelmileg kötődünk is a márkához és felelősséget is vállalunk érte. De ne ezért hozd el hozzánk márkaszervizbe.

 

Ezért hozd el márkaszervizbe: döbbenetes tények

Most tényleg nagyon figyelj!

 

1: Normaidő

Minden munkának van egy normaideje. Van munka, amit 1 óra elvégezni, van, amit kettő, és van, amit fél. Mi a márkaszervizben ezekkel a normaidőkkel számolunk, és így kapod az óradíjas munkáról a számlát. Az a kérdés, hogy egy olajcsere, egy fékbetétcsere ugyanolyan – rövid – ideig tart-e a Józsinál, vagy a haver szerelődnél? Mert ha nem akkor lehet, hogy rosszabbul jössz ki. Arról most ne is beszéljünk, hogy a „Hozd ide, megoldjuk” lehet, hogy 3 hétig tart majd.

2: A tudás

Amikor feljebb pár sorral az érzelmi töltésről írtunk, már megjegyeztük, hogy valószínűleg mi értünk az autódhoz a legjobban. Ráadásul a szerelőműhelyünkben szakképzett kollégák dolgoznak, és minden eszközünk megvan a munkához. Ha valami baja van az autódnak, biztos, hogy meg fogjuk tudni csinálni.

3: Gyári szoftverek

Mi az Opelnél olyan – gyári – szoftverekkel dolgozunk, amelyek kalibráltak, és csak akkor adjuk vissza neked az autódat, ha minden, amit mérünk a határértéken belül marad: azaz akkor, ha tökéletes.

 

A 4+ programunk: ha több, mint négyéves.

Van egy új csomagunk, ami lehet, hogy hasznos számodra: a 4+ csomagjaink kifejezetten a 4 évesnél idősebb autók számára tartalmaznak kedvező szervizelési lehetőségeket és kedvezményes díjszabást. Ha az autód 4 évesnél idősebb, akkor élj ezzel a lehetőséggel!

Jelentkezz be a márkaszervizünkhöz most.

 bejelentkezés

Kapcsolat

Cím:

2092 Budakeszi, Budaörsi köz 2.

Telefon:

Tel: +36 23 451 749

Nyitvatartás:

Hétfő: Szerviz: 07:30 - 16:30 Ért.: 8:00-17:00

Kedd: Szerviz: 07:30 - 16:30 Ért.: 8:00-17:00

Szerda: Szerviz: 07:30 - 16:30 Ért.: 8:00-17:00

Csütörtök: Szerviz: 07:30 - 16:30 Ért.: 8:00-17:00

Péntek: Szerviz: 07:30 - 14:30 Ért.: 8:00-17:00

Szombat: ZÁRVA